Прийшов битий посуд? - Не переживайте, потрібно дотримуватись наступних простих правил.
Компенсацію битого посуду ми робимо тільки в тому випадку, якщо дефекти були виявлені в поштовому відділенні. Тому перш ніж прийняти посилку – обов'язково її огляньте.
Якщо виявлено дефекти/бій, відразу набирайте вашого особистого менеджера і розкажіть докладніше про ситуацію (якщо не можете знайти номер вашого менеджера, просто наберіть по одному з номерів телефону на сайті).
Залежно від ситуації, у вас є три варіанти дій:
Складаєте акт бою на Новій пошті та повністю відмовляєтеся від посилки. Далі ми надсилаємо вам абсолютно нове замовлення з вашими товарами ще раз. За першим битим замовленням - ми самі знаємося далі з Новою поштою і вам не потрібно буде витрачати на це свій час.
Якщо битого товару у нас немає, тоді забираєте те, що не розбилося, а за битий товар ми робимо 100% грошову компенсацію на вашу карту.
Буває так, що клієнт просто забирає посилку, а битий товар ми компенсуємо за наступного замовлення або робимо знижку на його вартість у замовленні.
Якщо пункти 1,2,3 вас не влаштовують, ви відмовляєтеся від посилки і ми робимо повне повернення коштів на вашу карту.
Претензії щодо дефектів/бою не приймаються, якщо ви не оглянули посуд у відділенні пошти та прийняли посилку, а виявили потім.