Прийшов битий посуд?
Прийшов битий посуд? - Не переживайте, потрібно дотримуватися наступних простих правил.
Компенсацію битого посуду ми робимо тільки в тому випадку, якщо дефекти були виявлені в поштовому відділенні. Тому перш ніж прийняти посилку – обов'язково її огляньте.
Якщо були виявлені дефекти/бій, одразу набирайте вашого особистого менеджера та розкажіть докладніше про ситуацію (якщо не можете знайти номер вашого менеджера, просто наберіть один із номерів телефону на сайті)
Залежно від ситуації, у вас є три варіанти дій:
- Складаєте акт бою на Новій пошті та повністю відмовляєтеся від посилки. Далі ми надсилаємо вам абсолютно нове замовлення з вашими товарами ще раз. За першим битим замовленням - ми самі знаємося далі з Новою поштою і вам не потрібно буде витрачати на це свій час.
- Якщо битого товару у нас немає, тоді забираєте те, що не розбилося, а за битий товар ми робимо 100% грошову компенсацію на вашу карту.
- Буває так, що клієнт просто забирає посилку, а битий товар ми компенсуємо за наступного замовлення або робимо знижку на його вартість у замовленні.
- Якщо пункти 1,2,3 вас не влаштовують, ви відмовляєтеся від посилки і ми робимо повне повернення коштів на вашу карту.